POZNAJ GRAYLING

Cel działań Grayling? Tworzenie przewagi dla naszych klientów. Posiadamy 30 własnych biur pod marką Grayling na całym świecie oraz sieć agencji partnerskich. Specjalizujemy się w corporate affairs, public affairs oraz brand PR. Współpracujemy z największymi firmami, markami i organizacjami na całym świecie.

W Grayling łączymy możliwości, jakie daje globalny zasięg z kompetencjami i zrozumieniem lokalnego kontekstu. Łączymy naszą wiedzę, kreatywność i unikalną perspektywę, aby pomóc firmom zidentyfikować i utrzymać przewagę konkurencyjną. Dowiedz się, jak możemy stworzyć przewagę dla Twojej firmy.

ZOBACZ NASZE PROJEKTY

NASZE NAJNOWSZE PROJEKTY

Nasza praca ma naprawdę znaczenie i jesteśmy z tego dumni. Oto, jak przyczyniliśmy się do sukcesu największych globalnych marek.

VIEW ALL ALLE ANSEHEN POKAŻ WSZYSTKIE VER TODO

PR

Wprowadzenie na rynek Lumo, zupełnie nowej marki pociągów z Londynu do Edynburga

PR

Wprowadzenie Primarku w Polsce

PR

NTT DATA

Social & Digital

Instytut Goethego

Marketing wpływowy

Vollpension

PR

Piko 3

Nasi klienci

Przez ponad 40 lat pomogliśmy tysiącom firm z 30 krajów w nawiązaniu kontaktów i zbudowaniu relacji z kluczowymi odbiorcami. Zobacz wybrane przykłady.

Nasza sieć

Daje nam przewagę. Nie jesteśmy wyłącznie skupieni na wąskiej perspektywie ani też nie przyjmujemy automatycznie szerokiego punktu widzenia. Zatrudniamy ponad 500 osób w 32 własnych biurach i w 38 agencjach partnerskich na całym świecie, dzięki czemu Grayling jest agencją globalną a jednocześnie bardzo lokalną. Łączymy międzynarodowy zasięg i perspektywę z dogłębną znajomością danego rynku i jego specyfiki czy kultury. To nasz prawdziwy as w rękawie.

37
biur
500

+

konsultantów
50
partnerów